onsdag, maj 09, 2007

Ständigt denne Håkan Robertsson

Ni som följde mitt arbete i valrörelsen kommer antagligen ihåg de dispyter jag hade med Ronnebysossen Håkan Robertsson som anklagade min politik för att vara kristallnattspolitik och samhällsterror. Med andra ord var det ingen gräns på hysterin från Robertsson. Håkan har tidigare överreagerat flertalget gånger. Bland annat krävde han att Svenska flaggan skulle tas ner när vi kampanjade för euron eftersom det inte var "ett jävla moderatmöte".

Nu är det dags för Håkan att dra igång igen. Nu anklagar han kallingeskolans rektorer för felen i skolan och påstår att strejkledaren plockar moderatpoäng när han är med i strejken. Jag vet inte vad man ska säga. Tydligt är iallafall att Håkan inte har några problem att skapa uppmärksamhet. Det är tydligen bara s-märkta strejkare som har rätt i att göra strejk och den socialdemokratiska politiken har inte gjort något fel. Ja hur var det med självkritiken.

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tim Svanberg sa...

Irrelevanta kommentarer tas borg utan beaktande

Anonym sa...

Med politiker som Håkan Hialös behöver Ronneby inga fiender. Har han någonsin gjort något vettigt. Det man minns är skandalartade uppköpningar av teatrar, hånfulla kommentarer om föfattare och porrgrafitti på Biblioteksväggen. Avgå innan stan isoleras av omvärlden helt. Du gör oss till åtlöje.

Anonym sa...

Håkan Robertsson är en välbekant person i Ronneby.De gånger jag har hört denne och hans uttalanden får jag en bild utav en person som oavsett om han har fel alltid hävdar att han har rätt.Robertsson dras med stora trovärdighetsproblem den saken är då helt klar.En person Ronnebysossarna ska akta sig för innan dom dras ner än mer i botten.

Tim Svanberg sa...

Det ligger mycket i det ni säger