söndag, september 12, 2010

Kampanjen fortsätter

Igår var en bra kampanjdag på torget i Ronneby. Jag fick chansen att träffa totalt ca 120 väljare i Ronneby som jag också fick ge mitt kampanjvisitkort med mina tre förhållningssätt till nästa mandatperiod.

  • Visst "gaur" det
    Med rätt inställning kan alla i Ronneby växa och utvecklas
  • Framgång föder framgång
    Vi behöver locka framgångsrika människor och företag till Ronneby
  • Principfasthet
    Jag står alltid fast vid mina grundläggande gröna liberala värderingar

Det är alltid roligt att få vara ute och prata med människor, det ger mycket input till mitt politiska arbete. Idag kommer jag också att vara ute bland människor och dela ut mina kampanjvisitkort. Det är stenhårt arbete fram till valdagen som gäller nu. Jag är fullkomligt övertygad om att vi har samlat tillräckligt med stöd för min kampanj för att få mig inkryssad i kommunfullmäktige. Titta gärna på mitt kontrakt.

Ha en fortsatt trevlig söndag.

Inga kommentarer: