söndag, september 20, 2009

FRA och IPRED går bort

I samband med att jag offentliggjorde min ambition att bli kandidat till Riksdagen i valet 2010 har en del frågor kommit till mig angående hur jag kommer att rösta i frågor om FRA och IPRED. Svaret:

Låt mig göra fullständigt klart, här och nu att jag i Riksdagen kommer att rösta för att riva upp nuvarande lagstiftning kring FRA och IPRED. Det får inte finnas några tvivel kring detta.


Det finns fler tilltänkta kandidater som agerar likadant. Jag vill bland annat lyfta fram Oscar Fredriksson, Hanna Wagenius och Erik Hultin. CUFs ordförande Magnus Andersson är en annan god kandidat.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Strålande!

Martin Vesterlund sa...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Lycka till Svanberg!

Jag personligen skulle bli glad över att se dig i Stockholm.

Nu bygger vi om, fast på varsitt håll ;)