torsdag, december 14, 2006

Pa plats

Da var jag antligen pa plats i Andorra. Detta lilleputtland dar till synes ingen pratar engelska. Efter att ha stigit upp klockan 4 i morse for att ta Ryan Airs flyg klockan 7 fran skavsta flygplats kom jag till Barcelona 10.00 dar jag motte upp LUFs delegation. Som tur var fanns det spansksprakiga personer i denna delegation sa att det gick att kopa biljett till Andorra. Tre timmar och en kvart tar det med buss. En fantastisk fard genom pyreneerna som ar helt makalos. Kan garanteras. I Andorra pa hotellet har jag inkvarterats tillsammans med Hollands och Senegals delegation. Klockan halv atta ikvall ar det dags att dra igang med forhandlingarna. Det ska bli oerhort spannande. Om jag hade haft mojliget hade jag lagt ut bilderna jag tagit har.

Ha det bra

Inga kommentarer: