tisdag, december 12, 2006

Andorra

Om två dagar är jag i Andorra för att delta på IFLRYs (International federation of Liberal and Radical Youths) general assembly och executive committe. Det ska bli rejält spännande. Jag har aldrig varit på en "IFLRY-kongress" förut så det är med stor nyfikenhet jag ger mig ut på resan. Min förhoppning är att jag under resans gång ska kunna få tag i datorer för att kunna blogga om vad som händer och vilka beslut som tas och mina tankar över dessa.
Bland annat skall följande ämnen tas upp

  • Stöttande av demokratiseringsrörelsen på Kuba
  • Darfur
  • Mikrofinanser
  • Svensk vapenexport

Jag tror det kommer att bli väldigt spännande diskussioner kring dessa ämnen som ju är väldigt dagsaktuella.

4 kommentarer:

Klingen sa...

Vad kul att få åka på konferensen! Ha så skoj!

Tim Svanberg sa...

Tackar tackar. Det ska bli mycket skoj

Anonym sa...

Leve Cuba! Patria o muerte!

Tim Svanberg sa...

Javisst. Leve Kuba. Men ner med mordaren Castro. Folk maste fa kanna frihet