söndag, november 29, 2009

Rörelsen bara växer och växer

Så mina vänner. Det blir allt mer tydligt att min kampanj ligger helt rätt i tider. Frihet, rätten till personlig integritet och miljöfrågorna är extremt angelägna. Min Riksdagskampanj handlar självklart om att jag vill ta en plats i Riksdagen för att kunna driva de frågorna jag brinner för i vardagen. Men det handlar om så mycket mer än det. I samband med FRA-omröstningen fick vi se vad dagens folkrörelse är för något. Svenska folket och i synnerhet de unga visade tydligt att vi inte accepterar att vår personliga intregritet och grundlagsskyddade rättigheter kränks av staten. Jag vill verkligen uppmana er att gå med i denna folkrörelse som kommer att kanaliseras genom min riksdagskampanj. Jag tror och är övertygad om att vi verkligen kan få något uträttat. Även om jag kandiderar och verkar i Malmö går det alldeles utmärkt att ansluta sig till min kampanj ändå även om det inte kommer att gå att rösta på mig utanför Malmö. Via facebook kan du visa ditt stöd för mig. Jag är övertygad om att vi kan nå 100 supportar innan årsskiftet. Det borde ge en ordentlig grund för det mycket hårda arbete som väntar nästa år. Om du inte i Malmö kan jag passa på att rekommendera några andra kandidater med likartade kampanjer på gång. Jag vill särskilt framhäva Magnus Andersson, Hanna Wagenius, Oscar Fredriksson och Erik Hultin.

Inga kommentarer: