måndag, juni 11, 2007

Det var ett tag sedan

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag men "att göra-listan" har varit tämligen lång. Sedan sist har jag hunnit lägga fram min uppsats och försvara den, jag har införskaffat bil, börjat jobba och varit på förbundsstyrelsemöte med Centerstudenter.

Det var en riktigt trevlig helg i Stockholm där jag hade förbundsstyrelsemötet. Nu när jag är förbundsordförande och allt är det lite speciellt. Jag är tämligen säker på att Centerstudenter tämligen snart är det största studentförbundet i Sverige

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Soptunnor vid skolmuseum stör"

Gnäll och bidragspartiet centern i Ronnebys hitills största fråga.Ska vi skratta eller gråta.

Tim Svanberg sa...

Var får du det ifrån? Att det skulle vara vår största fråga? Jag tycker nog att du ska gråta för intellektet verkar inte fungera som det ska

Karin Andersson sa...

Håller med!
Centerstudenter har alla möjligheter!

/KA
gammal räv