lördag, september 14, 2013

365 dagar

Om exakt ett år är det val i Sverige. Idag börjar alltså nedräkningen. Jag ställer upp i Riksdagsvalet och kommer att arbeta dag och natt för att efter valet ta plats i Sveriges riksdag för att arbeta med Blekinges framtid. Det behövs någon som driver Blekinges frågor. Det behövs någon som på allvar tar sig an frågorna för att skapa jobb, jobb och jobb i Blekinge. Det behövs skapas förutsättningar för företagande och innovation också i Blekinge. Det är det hela min kampanj handlar om: Blekinges framtid. Blekinge har inte sämre förutsättningar än någon annan plats. Tvärtom tror jag att vi har bättre förutsättningar än många andra. Men vi måste skaka av oss Jante och socialdemokratin. Vi måste kavla upp ärmarna och visa att vi ska vara med i leken.

Du får väldigt gärna vara en del av min kampanj. För att lyckas med det här behöver vi vara många. Jag har redan fantastisk hjälp från många personer men vi behöver vara ännu fler. Det finns många tankar på hur detta ska byggas upp och det förutsätter engagemang för idéerna. Vad kan hjälpen bestå i. Här är lite exempel

  • Hjälpa mig att sprida tankarna om Blekinges framtid
  • Sätta upp en skylt du får av mig
  • Bjuda in dina vänner och grannar för ett politiskt "home-party".
  • Dela ut folder
  • Sprida mina youtube-filmer
  • Gilla "Kryssa TimSvanberg2014" på facebook
  • Donera en summa till mitt plusgirokonto
  • Skriv en insändare
  • Hjälp med grafisk design och hemsida
  • med mera, med mera
Så nu tar vi och kvalar upp ärmarna. Nu väntar ett år av mycket hårt arbete. Ända in i kaklet mina vänner

Inga kommentarer: