lördag, januari 08, 2011

Inte men dags för bättring

Det är inte ok att låta bli att blogga under flera månader. Det är det faktiskt inte. Därför har jag tagit mig själv i kragen som lovat att bli bättre med omedelbar verkan. Vad har hänt sedan sist. Mycket. 2010 har gått över till 2011 och därmed tillträder jag som 1e vice ordförande i utbildningsnämnden i Ronneby. Redan i onsdags påbörjades arbetet på allvar då vi hade presidieträff. Förutom presidiet fanns naturligtvis ett antal tjänstemän från utbildningsenheten på plats. Jag fick en mycket positiv bild av dessa och förutsättningarna för att komma framåt och bygga Sveriges bästa skola bedömer jag som väldigt goda. Personalen är otroligt kunniga och engagerade. Jag har för avsikt att framöver få till stånd en aktiv dialog här på bloggen men även i "det verkliga livet" mellan alla som vill något med skolan och utbildningen i Ronneby. Jag har verkligen fått förmånen att verka i det roligaste uppdraget.

Mig når man enklast via tim.svanbergsnabelacenterpartiet.se

Inga kommentarer: