söndag, augusti 15, 2010

Succé för timsvanberg.se

Efter att ha tagit en titt på siffrorna för timsvanberg.se kan jag konstatera att det har blivit en succé. Betydligt fler har besökt timsvanberg.se än jag hade hoppats på. Nu ser jag att det som är igång verkligen är en ny rörelse. Nu lägger vi i en högre växel och satsar allt på att ett Framgångsrikt Ronneby och du är mycket välkommen att hjälpa oss. Den 19 September är jag helt övertygad om att jag kommer att få tillräckligt många kryss för att starta den verkliga förbättringen av vår stad. Om du vill vara med blir jag mer än tacksam. Liten som stor insats räknar. Du kanske vill vara med och dela ut flygblad, sprida våra ord via facebook, twitter etc. Allt räknas. Nedan finns även nya affischen. Skicka ett mail till mig på tim.svanbergsnabelacenterpartiet.se så skickar jag affischen i pdf så kan du skriva ut på skrivare och sätta upp på din anslagstavla.


Nu ger vi järnet och står som segrare den 19 September. Kryssa Tim Svanberg till kommunfullmäktige i Ronneby.


Inga kommentarer: