fredag, juli 03, 2009

Personvalskampanj

Under sensommaren kommer jag att undersöka möjligheten att bedriva en personvalskampanj till Riksdagen 2010. Jag vill se vad det finns för möjligheter att bygga upp ett kampanjteam kring mina frågor, vilket stöd det skulle kunna finnas för min kandidatur samt formulera det politiska programmet jag skall gå till val på. I förra valet gick jag till val på väldigt många frågor och hade ett brett spektra med förslag. Den här gången kommer jag att arbeta annorlunda. Det är inte möjligt att fokusera på alla frågor samtidigt. Jag kommer att fokusera på ett par problemformuleringar och presentera mina förslag för att komma till åtgärd. Det kommer att vara en kampanj som bjuder in alla som delar min problemformulering att vara delaktiga. Jag är nämligen övertygad om att vi tillsammans kan skapa något nytt i valet 2010. Du får gärna hänga med.

Inga kommentarer: