tisdag, juni 23, 2009

2010

Om lite mer än ett år är det dags för Allmänna val igen. Som en del av er kanske kommer ihåg ställde jag upp i både Riksdagsval och Kommunalval förra valet. Då bode jag i Ronneby och drev en aktiv personvalskampanj, främst till Riksdagen. På riksdagslistan stod jag som nummer två men dessvärre blev Centerpartiet i Blekinge helt utan mandat(även om det var väldigt nära).

Min ambition är att vara delaktig i valet 2010. Numer bor jag dock inte i Blekinge utan i Malmö. Jag är övertygad om att Centerpartiet har en stor potential i Malmö och ett riksdagsmandat för partiet i Malmö är allt annat än orealistiskt. Under semsommaren kommer jag att lansera mitt frihetsmanifest. Håll utkik på min blogg under Augusti.

2 kommentarer:

Martin Vesterlund sa...

Önskar dig lycka till Tim och jag hoppas verkligen att du kniper en plats i betongbunkern i Stockholm!

Tim Svanberg sa...

Tackar tackar för detta Martin. Får gratulera ditt parti till ett gott valreslutat