måndag, december 04, 2006

Skratta eller gråta?

Jag vet faktiskt inte riktigt vad man ska säga om det här svaret på min debattartikel om liberaliseringar och frihandel. Jag blir orolig när jag ser att det fortfarande finns människor som så totalt knäböjer inför mördare och diktatorer. Imorgon skall jag sätta mig ner och knåpa ihop ett svar till Åke Andersson.

Idag brann det gamla anrika Wienercafét i Ronneby ner till grunden. Oerhört ledsamt att en sådan kulturskatt från Brunnstiden går förlorad. Det är en stor förlust för Ronneby och kulturen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag har inte läst dina inlägg men undrar om du är min släkting? puss

Anonym sa...

jag har släktingar neråt i värnamo o bredaryd, har du?? puss

Anonym sa...

jag heter jakob svanberg ! puss

Tim Svanberg sa...

Det tror jag inte du är, men man vet aldrig. Har inte hört talas om Jakob Svanberg. Uppåt Värnamo/Bredaryd har jag inga släktingar

Med vänliga hälsningar Tim Svannerg